sâmbătă, 26 martie 2011

Capitolul 5

-Bella hainele nu sunt doar ceva ce sa pui pe tine e vorba de culori de a te asorta si accesoriza.Off Bella!Asta este o adevarata arta!

         -Alice mie nu imi pasa de arta asta.

         -Haideti fetelor nu trebuie sa va certati.Bella pur si simplu fai pe plac.

        -Sa-i fac pe plac?!Am probat zeci de mii de haine nici nu stiu de unde le mai scoate.

         -Nu te mai plange si imbraca astea.

         -Din momentul asta nu mai imbrac nimic gata am plecat!si am iesit pe usa mai rau ca o tornada.Dar normal ca ghinionul meu nu putea sa ma paraseasca asa ca primul pas pe care l-am facut pe scari a fost si ultimul.Am coborat mai mult de doua zeci de trepte cu fundul la sfarsit simtindu-ma ca si cum as fi facut injectii.

         -Bella intoarcete inapoi!Uite ne uitam la un film daca vrei si uite a venit si pizza.Haide vino sus te rog!Alice si ochii ei de catelus nu pot fi refuzati niciodata asa ca cu un oftat am mers din nou in camera de aceasta data pentru film.Dar baietii au vazut toata scena si sigur in acest moment se prapadesc de ras.Ce sa spun!Nu este vina mea ca nu sunt ca toate fetele pur si simplu nu pot suporta cumparaturile sau orice are legatura cu hainele si probatul lor.De data asta ne uitam la un film de actiune cu politisti dar pe la mijlocul filmului am adormit.M-am trezit cu un tipat asurzitor care provenea de la nimeni alta decat Alice.

         -Ce e Alice?De ce tipi in halul asta?

         -Bella e ajunul craciunului si tu dormi?Doamne avem atatea de facut.Cumparaturi,ornamente,cadouri,brad haide!Trezeste-te odata!M-am ridicat din pat si am intrat in baie cand am iesit Alice le spunea tuturor ce au de facut.Nici nu stiu cum am putut uita ca astazi este craciunul.Unde mi-e capul?

         -Baietii vor cumpara bradul si toate ornamentele necesare iar eu Rosalie si Bella vom merge dupa haine cadouri si mancare.Ne intalnim inapoi acasa pentru aranjamente la ora 16.

         -Ok!au spus baietii in cor si au iesit pe usa.

         -Bine acum haideti sa mergem la mall.Am luat masina lui Alice pana la mall si acolo a inceput sa alerge prin toate magazinele si sa ia de toate.Fata asta daca s-ar duce la un maraton de cumparaturi ar castiga detasat.Pentru urmatoarele 5 ore am vazut toate magazinele posibile iar intre timp am reusit sa le cumpar si eu lor cate un cadou la fiecare.Lui Emmet i-am luat un nou joc video lui Jasper o camasa rosie lui Rose o trusa de ingrijire a corpului lui Alice un set de bijuterii iar lui Edward care a fost cel mai greu o bratara din argint.

         -Perfect!Am luat totul si ne-am incadrat si in timp.

         -Normal ca ne-am incandrat in timp la cum alergi prin magazine.Hahaha.Dar m-am oprit din ras cand am vazut-o pe Alice cu o inghetata in mana.

         -Oo nu n-ai sa faci asta.Nuu!Am luat-o la fuga printre mese si Alice dupa mine dar am ajuns la capatul teresei si eram la etajul 2 al mallului deci nu prea puteam sa sar.Alice alerga dupa mine dar s-a impiedicat si toata inghetata ei de ciocolata s-a transformat in masca mea faciala.

         -Alice!!Te omor!

         -Scuze scuze scuze Bella!Mai bine plecam inainte sa ne dea o amenda pentru disturgarea linisti publice.Haide te cureti in masina.Cand am ajuns acasa nu mai eram suparata pe Alice in fond era vina mea dar inca mai aveam putina ciocolata in par pe care se pare ca baietii au vazut-o oricum si au inceput sa faca presupuneri si glume pe seama mea.

         -Bella putem vorbi putin?m-a intrebat Edward.

         -Te supara daca vei petrece craciunul cu noi?Adica nu te oblig sau ceva dar ma gandeam ca nu ai cu cine si poate ai vrea sa stai cu noi.

         -Nu ma supar deloc!Rose si Alice sunt ca si surorile mele si ma simt bine aici.Linistita.

         -Ma bucur atunci.Am mers in sufragerie unde ceilalti deja aranjau pomul si ne-am alaturat si noi lor.

RPOV

         Bella este asa de draguta si amuzanta si mi se pare ca seamana asa mult cu mine.Am inceput sa o iubesc ca si cum ea ar fi sora mea ceea ce daca ma cunosti bine nu este stilul meu.Adica nu prea sunt genul de persoana foarte prietenoasa cu toata lumea ci doar cu cine intradevar merita osteneala.

         -Hei!Psst!Rose tu n-auzi?

         -Scuze Alice ma gandeam.Ce este?

         -Pai ma gandeam sa…sa ma ajuti sa il cuplez pe fratele meu cu Bella.Pare ca tine la ea iar eu chiar vreau ca ea sa fie sora mea e foarte draguta si de treaba.

         -Ei bine Alice ai dreptate darn u cred ca ar trebui san e bagam noi Edward e baiat mare si poate sa faca asta si singur.

         -Haha!Edward e prea timid ca sa faca ceva.Ii trebuie putin ajutor iar acel ajutor il vom da noi.

         -Cum spui tu Alice dar ce ai de gand sa faci?

         -Pai ma intai vom incerca sa ii apropiem cat de mult putem si daca nu vor coopera ii vom obliga.Rose,se potrivesc prea mult pentru a nu incerca macar.Vei vedea ca dupa ne vor multumi pentru asta.

         -Ai dreptate.Alice esti un geniu!

         -Sstt!Stiu asta acum sa punem in aplicare planul.

         La sfarsit casa arata impresionant ma simteam ca si cum eram intr-un film special de craciun.Peste tot pe pereti era beteala aranjata meticulos iar semineul era incarcat de crengute de brad iar in mijloco coronita din brad lucrata manual.Alice s-a intrecut pe ea insasi de data asta.

         -Lume veniti aici sa aflati ce vom face anul asta de ajunul craciunului!!!Oare ce ne-a mai pregatit anul acesta Alice?Am vazut-o pe Bella apropiindu-se de mine iar spaima i se citea pe fata si intr-un fel ii dau dreptate uneori Alice poate speria pe toata lumea cu ideile ei.

         -Ce vrea sa spuna prin anul acesta?Voi ce faceti de obicei de craciun?

         -Ei bine Alice in fiecare an se gandeste la o activitate de familie in care sa participam cu totii si care sa ne apropie mai mult macar de sarbatori.Anul trecut ma crezi sau nu Alice a donat haine din garderoba ei la oamenii necajiti.Stiu ca pare ciudat dar defapt asta a obligat-o Esme sa o faca iar acum doi ani am iesit in curtea din spate sa facem oameni de zapada care sa semene cu fiecare din familie.Dar nu-ti fa griji nu cred ca anul acesta va fi ceva ce implica prea mult efort fizic.

         -De ce nu?nu stiam daca e bine sa ii spun dar nici nu vroiam sa o mint.

         -In ultimul timp Esme nu s-a simtit prea bine si nu o va suprasolicita si nici pe noi.Mi-am dat seama ca acest subiect este ceva delicat si nu am mai intrat in amanunte.

         -Deci doamna care este misiunea de anul acesta?a intrebat ursuletul meu luand o pozitie de soldat din armata si arata destul de carachios dar Alice i-a intrat in joc.

         -Anul acesta va trebui ca fiecare sa povestiti cel mai frumos craciun din toate de pana acum.Ati inteles?!                

         -Am inteles sa trati!au spus baietii in cor nu ne-am mai putut abtine si am inceput sa radem de scena din  fata noastra.

         -Acum haideti la locuri si sa incepem.

5 comentarii:

  1. ok ok ma opresc aici pana acum...pt ca deja totul merge foare repede...si jacob,de unde naiba avea ea bani sa la cumpere alora cadouri(ma rog asta ar fi rezolvata usor..dar totusi)deja s-au imprietenit ....
    mult prewa repede si e enervant .. a trecut o zi si ei vor sa ii cupleze ...si apoi mai e si felul in care scrii direct la subiect ...(nu te gandi la prosti nu zic ca asta e grav)dar devine plictisitor fara nici o descriere nici un adjectiv mai special adika stai sa iti dau un exemplu:

    RăspundețiȘtergere
  2. "Bella este asa de draguta si amuzanta si mi se pare ca seamana asa mult cu mine.Am inceput sa o iubesc ca si cum ea ar fi sora mea ceea ce daca ma cunosti bine nu este stilul meu.Adica nu prea sunt genul de persoana foarte prietenoasa cu toata lumea ci doar cu cine intradevar merita osteneala." <-- c ai zis u ...si ce as fi scris eu
    "OK,OK stiu ca nu sunt eu prea dragasoasa dar fata asta...adica nu ma pot abtine.Pur si simplu simt ca am fost facute sa fim prietene.Eu si Alice deja ne intelegeam mai bine ca doua surori,iar apoi vine si Bella si completeaza gasca.E tare draguta,pacat de ce viata a avut....."si asa mai departe..ma rag idea e sa te plimbi de la un subiect la altu asa cum faci i in capul tau ... acum sa nu te superi p mine .Adevaru e ca ai imaginatie dar tre sa mai lucrezi ..BAFTA!!(P.S.eu o sa cont sa citesc si mai vb pe la cap 10 sper)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rose nu prea cred ca e corect sa o corectezi asa de tare...totusi ideea e buna si sunt de acord ca ar fi fost bune si niste epitete ceva, dar e in regula, in timp totul se rezolva:D....Ma duc sa citesk in continuare:X

    RăspundețiȘtergere