sâmbătă, 12 martie 2011

Despre fanfic

In urma cu doi ani
„-La multi ani,fata mea!
-Mama,ti-am spus...nu vreau cadouri!
-Haide Bella,o singura data implinesti 18 ani.Te rog!E din partea mea si a tatalui tau.
-Wow mama!O excursie la New York!?Multumesc!
-Haide,trezeste-te si pregateste-ti bagajul la ora 20 vei fi in avion catre New York !
-Dar sunt 2 bilete?
-Stim ca tu te intelegi foarte bine cu Jacob si iti petreci mult timp cu el asa ca am luat un bilet si pentru el sa vina cu tine.
-E grozav!Va multumesc mult!
-Haide vino!Trebuie sa mergem acasa.
-Nu!Vreau sa mai stau putin cu ei.
-Bella trebuie sa plecam.
-De ce nu am fost si eu cu ei?De ce?!
-Linisteste-te,te rog!
-Nu pot.Numai din vina mea au murit,daca eu nu plecam ei ramaneau acasa si nu se intampla nimic din toate astea.
-Gata,nu mai plange.Vino!Hai acasa.
...................................................................................................
-Taci odata!Intelege,nu mai sunt mami si tati.Treci odata peste si nu mai plange ca un copil prost,acum esti sotia mea si vei face tot ce trebuie ca barbatul tau sa fie multumit.
-Lasa-ma in pace!
         Iar de atunci Bella Swan a stat in casa parintilor sai alaturi de sotul ei Jacob Black,iar la fiecare pas gresit ea plateste dur.Dar intr-o zi ea a prins putere si de aici va incepe adevarata ei viata pentru care trebuie sa lupte daca vrea sa o recapete din mainile nenorocitului ei sot.

3 comentarii:

  1. rog mult toti cititorii ca dupa ce termina de citit sa imi lase cate un comentariu cu parerea si idei de imbunatatire...ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte tare acest fan-fic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare interesantă ideea. Am zburat la capitolul 1.

    RăspundețiȘtergere