joi, 24 martie 2011

Capitolul 4

Mai devreme decat ma asteptam soarele a apus iar eu inca nu am ajuns acasa.Cum voi reusi sa aflu unde locuieste sau macar cine este tatal meu daca nu pot vorbi cu Jacob?Trebuie s ail gasesc pe Edward sis a il rog sa ma duca acasa.M-am apropiat de Rose ea fiind singura pe care chiar o cunosteam de aici.

         -Stii unde este Edward?

         -Trebuie sa fie afara.Haide te conduc la el.

         -Multumesc!am iesit din camera de zi si ne-am indreptat spre usa iar chiar acolo pe treptele de la intrare statea Edward fumand o tigara.Rose a plecat lasandu-ne sa vorbim in liniste.Incep sa o iubesc pe fata asta parca as fie u atat de mult semanam inafara de faptul ca ea este zeita frumusetii iar eu unul dintre dracusorii aia mici si negri.

         -Ma poti duce acasa te rog?

         -Din pacate nu se poate datorita furtunii de astazi copacii au cazut peste sosea si nu se poate trece.Va trebui sa dormi in camera lui Alice.Furtuna??Despre ce furtuna vorbeste eu nu am auzit nimic.Unde am fost toata ziua intr-o bula de plastic?De ce nu stiu nimic din ce s-a intamplat?In fine ma voi conforma si voi sta in camera cu Alice pare de treba si asa o voi putea cunoaste mai bine.Grozav!

         -Bine!Ma poti duce la ea pentru ca mi-e un somn.Nu am dormit prea bine noaptea trecuta.

         -Sigur!am urcat scarile iar la capatul coridorului era o usa mov.Asta poate spune totul despre Alice…a spus Edward cu un ramjet pe fata.Probabil era una din fetele care sunt obsedate de culori care e problema,nu inteleg?

         -Alice deschide!

         -Vin!Oo Edward ce e?

         -Ei bine ma intrebam daca Bella poate dormi cu tine in seara asta pentru ca nu o pot duce acasa soseaua e blocata.

         -Evident fratioare!Vai Bella ne vom simti atat de bine vom asculta muzica iti voi face parul iti void a niste haine care sa arate a haine.Ce frumos va fi!

         -Wow wow wow!Spiridus hiperactiv ce zici?In primul rand nu este nimic in neregula cu hainele mele si in al doilea rand eu nu sunt Barbie Bella!!

         -Ba da vei fi!m-am uitat la Edward cu o privire rugatoare sa ma scape de problema in care m-a bagat.

         -Imi pare rau Bella nut e pot ajuta.

         -Ioi Bella a intrat pe mana lui Alice?Asta nu-I deloc de bine!si au inceput amandoi sa rada.

         -Rose ajuta-ma sa dau bufonii astia afara din camera te rog!pana i-au date le afar ape baieti eu am inspectat camera iar dulapul era mai mare decat camera ei si asta nu e un semn bun deloc.

         -In sfarsit in pace!Bine…acum ce sa facem?Film,muzica sau pizza?am stat un timp sa ne gandim cel putin ele caci eu stiam foarte bine ce vroiam sa fac.Sa dorm!

         -Stiu!a tipat Alice.Ne vom uita la un musical si vom manca pizza.Bella dami te rog telefonul de pe pat.Am luat telefonul si I l-am aruncat.

         -Buna seara as dori o comanda ca de obicei la casa Cullen!Multumesc la revedere!si uite cum incepe tortura mea!

3 comentarii:

  1. saraca bella....
    a ajuns pe mana lui alice

    RăspundețiȘtergere
  2. Bella și Alice.. Vai!
    Nu știu de ce încep să-mi imaginez cum Bella o fugărește pe Alice prin casă amenințând-o cu un cuțit.. =))

    RăspundețiȘtergere