miercuri, 23 martie 2011

Capitolul 3

Am mers in camera sa ma culc dar nu am putut adormi. Gandul ca sunt intr-o casa straina nu ma lasa sa dorm. Simteam o teama ca Edward ar face ce face si Jacob dar am alugat rapid gandul acela. El nu putea fi asa nu dupa cat de frumos si grijuliu se purta cu mine.De ce nu pot avea o viata normala si simpla ca toata lumea?Dar in timp ce imi imaginam tot felul de scenarii cum ar fi fost viata mea fara Jacob am adormit.Visam…eram intr-o casa mare,frumoasa chiar foarte frumoasa parea a fi una din acele vile din filme.Multi oameni se invarteau prin jurul meu dar nu era nicio fata cunoscuta,una singura mi se parea familiara semana cu fata din rama lui Edward de pe biroul din cabinet,sora lui parca dar nu puteam fi sigura ca ea era.Restul erau niste necunoscuti pentru mine dar dintr-o data in camera a aparut Edward cu o fata distrusa m-am apropiat de el si am vrut s ail intreb ce are ce s-a intamplat dar cand am ajuns in fata lui am simtit o suprafata dura lovindu-mi capul…Grozav intr-un pat atat de mare eu am reusit performanta de a ajunge pe podea.Oare ce insemna visul ala ciudat?Am mai avut astfel de vise care oarecum se intamplau dupa un timp.Dar de data aceasta era diferit nu cunosteam pe nimeni si nu stiu cum am putut sa ii visez daca nici nu stiam cine sunt.M-am uitat pe fereastra.Se lumina probabil era in jur de ora 7.Mi-am luat hainele si m-am indreptat spre baie sa fac un dus si sa uit de acel vis intotdeuna apa calda ma relaxa si imi golea mintea pentru moment.Am iesit din dus si am constatat ca mintea mea putin mai mare decat o aluna a uitat sa ia blugii de pe scaun si ca sa ajung in camera trebuia sa trec prin fata dormitorului lui Edward iar daca el era treaz atunci as muri de rusine.Am deschis usa incet intai am scos capul sa vad daca zona e libera usa de la dormitor era inchisa inseamna ca inca dormea.Am mers tiptil pe coridor dar fix in fata dormitorul lui usa s-a deschis si a iesit un Edward somnoros.Dar somnul i-a fost inlocuit de soc cand m-a vazut stand in fata lui doar intr-un prosop cu apa curgandu-mi din par.Imi venea sa mor mai idioata de atat nu puteam fi.Acum ce fac?Misca-ti odata fundul ala in camera si ramai acolo pentru tot restul vietii tale.Hmm parea un plan bun dar nu eu trebuie sa ma fac de ras mai mult decat m-am facut pana acum.

         -Scuze…doar ca…imi uitasem pantalonii in camera…si…ma duceam sa ii iau.nu am mai stat nicio clip ape ganduri si am tulit-o in camera mi-am luat pantalonii si ma rugam la dumnezeu ca Edward sa nu mai fie acolo.Dar se pare ca pentru prima oara ghinionul si-a luat o pauza din a-mi mai face viata un calvar si am ajuns in baie fara sa ma mai intalnesc cu el.M-am imbracat si m-am spalat pe dinti apoi am coborat la micul dejun dar cand am ajuns in bucatarie Edward vorbea la telefon sip e fata lui se putea citi durere,groaza si in final disperare.A inchis si si-a indreptat ochii inspre mine.

         -Trebuie sa ajung undeva urgent si ma tem ca va trebui sa mergi cu mine.Haide iti iau ceva de mancare pe drum.

         -Nu e nevoie nu mie foame.Sa mergem!ma temeam ca telefonul care la primit Edward are legatura cu visul meu de azi noapte.Tot drumul nu a scos niciun sunet mergea cu o viteza inspaimantator de mare dar nu am avut curajul sa ii spun sa mearga mai incet.

         -Am ajuns coboara!ma inspaimantat tonul pe care l-a folosit asa ca am coborat imediat din masina dand cu ochii de o vila impresionant de mare si alba.Imediat ce am intrat Edward a intrebat pe una din persoanele din visul meu ceva ce eu nu am putut auzi si a luat-o la fuga pe scari lasandu-ma pe mine singura acolo cu cei patru necunoscuti.Erau doi baieti si doua fete.Primul era mare cat un urs cu parul cret si cu un chip copilaros.El o tinea in brate pe cea mai frumoasa femeie din lume cu care doar daca stateai in aceeasi camera te simteai nesemnificativa in compartie cu ea:blonda cu ochii caprui profunzi cu buzele pline si niste forme invidiate de oricine de sex feminin.In spatele lor statea un tip blond care semana mult cu cea de dinainte poate erau frati sau ceva.Dar ce m-a facut sa ma blochez era o papusa vie care plangea la pieptul lui.Dintr-o data toate fetele erau inreptate spre mine iar eu ma simteam ca o intrusa in paradis pentru ca ei clar nu erau de pe lumea asta.

         -Buna tu trebuie sa fii Bella nu?a intrebat fata cea micuta de statura.

         -Da dar de unde stii cum ma cheama?

         -Fratele nostru ne-a zis ca vei veni cu el.Eu sunt Alice el este Jasper,Rosalie ei doi sunt gemeni si Emmet.stiam eu ca trebuie sa fie frati.

         -Incantata de cunostinta!am dat mana cu fiecare protocolar dar cand am dat mana cu Rosalie am simtit un fel de electricitate ciudata si am observat ca si ea a simtit asta.Dar nu am avut timp sa ma gandesc la asta ca Edward a aparut in camera ca si in visul meu si le-a spus fratilor lui ca Esme isi va reveni in curand.Deci era vorba de cineva bolnav dar cine era Esme?Nu am avut ocazia sa il intreb caci Rosalie m-a invitat sa mananc ceva.In timp ce mancam Rosalie mi s-a adresat pentru prima oara direct.

         -Am auzit de la Edward ca tu ai ramas fara parinti.

         -Da acum doi ani au murit intr-un accident de masina dar nu de curand am aflat ca tata s-ar putea sa nu fie tatal meu.ma simteam ca si cum ei i-as putea povesti orice si fara sa imi dau seama i-am expus toata viata mea dezastruoasa.

         -Imi imaginez ca viata ta ar trebui sa fie perfecta.

         -Defapt eu si fratele meu am fost adoptati.Inainte de asta am trait modest intr-un apartament parintii nostri fiind divortati iar cand mama a murit arsa in casa noi am ramas fara casa iar tata nu a vrut sa ne creasca asa ca am ajuns in orfelinat de unde ne-au adoptat Esme si Carlisle.Ne-au adus aici si ne-au crescut ca pe proprii lor copii.deci Esme este mama lor si se pare ca ea este cauza tristetii lor.

         -Dar ce a patit mama voastra adoptiva?De ce toti sunteti atat de tristi?

         -Asta este o alta poveste care numai Edward,Alice sau Emmet ti-ar putea-o spune.Imi pare rau dar eu nu am nici un drept sa o spun.

         -Nu-i nimic.

2 comentarii: