vineri, 1 aprilie 2011

Capitolul 6

Am mers in living si se pare ca fiecare statea langa perechea lui iar eu si Edward a trebuit sa stam unul langa altul dar in mod ciudat imi suradea ideea.

         -Voi incepe eu!tipa Alice

         -Cel ma frumos Craciun pentru mine a fost acum 5 ani cand mama mi-a spus ca defapt camera care trebuia sa fie noua camera de oaspeti de langa dormitorul meu era defapt noul meu dressing si este plin de haine ultimul racnet.Au vrut sa imi faca o surpriza asa ca dupa aceea a trebuie sa faca o cale de acces intre dormitor si dressing dar nu mi-a pasat ca a trebuit sa dorm in camera de oaspeti daca dupa aceea voi avea un dulap cat dormitorul meu.

         -Alice tot Alice ramane!si am inceput cu totii sa radem.Acum urma Esme.

         -Copii voi stii ca eu nu am apreciat niciodata lucrurile materiale decat cana care mi-a tot facut-o Emmet cand era mic 3 ani la rand.si un nou val de rasete a umplut camera

         -Asa ca pot sa va spun ca cel mai frumos craciun a fost cand am aflat pentru prima oara ca sunt insarcinata cu Emmet.

         -Esme este cel mai frumos lucru pe care l-am auzit in viata mea.si din instinct m-am dus la ea si am imbratisat-o.

         -Multumesc Bella.Acum se pare ca urma Edward si din nu stiu ce motiv eram interesata sa aflu ce este important pentru el.

         -Edward tu urmezi!

         -Pentru mine este important cand suntem uniti si ascultam unul pe celalalt iar eu consider cel mai frumos craciun ca fiind acesta avand-o si pe Bella langa noi.Nu prea ma pricep sa vorbesc asa ca ma scuzati ca nu sunt atat de amplu ca Alice dar asta sunt eu.

         -Acum eu!spuse Rose.Multi se iau dupa infatisarea mea si ma catalogheaza ca fiind una din acele papusi Barbie fara creier dar voi ma cunoasteti destul incat sa stiti ca pretuiesc lucrurile care ma inconjoara si mai ales persoanele-uitandu-se dulce in ochii lui Emmet iar acum vad defapt dragostea dintre ei-asa ca orice Craciun sau sarbatoare petrecuta alaturi de voi si mai ales acum cand am cunoscut-o si pe Bella de care m-am atasat aproape instantaneu lucru care ma surprinde pana si pe mine pentru ca nu sta in caracterul meu socializarea cu persoane straine.

         -Woow!Fara cuvinte!Nu as fi putut sa zic mai bine , multumesc!

         -Asta este adevarul Bells!si ma cuprins intr-o imbratisare plina de dragoste.

         -Gata cu imbratisarile e randul meu!!a tipat Emmet din partea cealalta a canapelei.

         -Bine Emm spune!

         -Sigur va va surprinde ceea ce voi spune dar nu sunt chiar asa de prost pe cat las sa se vada dar numai glumind si facand haz de necaz pot trece peste probleme si de cand am cunoscut-o pe Rose totul mi se pare mult mai frumos si usor asa ca orice as face daca ea este langa mine este minunat.Apoi a luat-o in imbratisarea sa de urs si a sarutat-o delicat pe buze.Cat de frumosi pot fi!!

         -Se pare ca eu urmez nu?a intrebat Jasper

         -Sigur spune!
        
         -Eu dealtfel si Rose am dus o viata destul de grea iar venind aici pot spune ca o fost este si nu ma indoiesc ca va fi in continuare raiul pe pamant.Pentru noi sa fim inconjurati de dragoste si intelegere in acele momente a fost ca si un ultim colac de salvare de la abisul intunecat in care puteam sa cadem in orice moment si orice fac alaturi de voi toti o fac din placere si iubire asa ca nu exista un craciun unic pentru mine.Toate sunt speciale in felul lor si mi-as dori din suflet sa ramana asa.

         -Tata spune-ne pentru tine care a fost cel mai fericit craciun?

         -Copii eu cel mai mult imi doresc ca familia mea sa fie fericita iar atata imp cat voi veti fi fericiti orice zi va fi cea mai fericita zi din viata mea.Imi este de ajuns ca unul din voi sa zambeasca si imi lumineaza complet ziua.Va iubesc mult copii!

         -Si noi!!au raspuns toti in cor.Acum este cel mai greu moment eu urmez.

         -Cand vine vorba despre mine totul devine complicat.De mica imi doream un craciun in toata regula alaturi de familia mea dar parintii mei de obicei nu erau acasa de sarbaori si in majoritatea copilariei mele.Mamei mele ii placea mult sa calatoreasca iar Charlie vroia mereu sa ii faca pe plac asa ca eu stateam cu Jacob si cu tatal lui Billy iar din aceasta cauza nu am avut niciun Craciun fericit de aceea alaturi de voi acum o familie unita de dragoste si respect pot spune ca nu este numai cel mai frumos craciun ci si cea mai frumoasa zi din viata mea.Iar la sfarsit normal ca stupida de mine am inceput sa plang iar Rose care statea langa mine ma sarutat pe frunte iar Edward ma strans la pieptul lui si doamne ce bine era.Ma simteam in siguranta protejata de acele doua brate puternice care erau inclestate in jurul taliei mele iar cand m-am linistit am mers cu toti la masa si am fost fericiti tot restul seri acompaniati de nelipsitele glume ale lui Emmet.

Un comentariu: