marți, 26 aprilie 2011

Capitolul 9

-Alo?vocea sa parea trista dar in acelasi timp dura,oare i-a fost dor de mine sau e trist ca i-a fugit sacul de box?Acum dupa ce am trecut peste imi permiteam sa fac glume de genul asta.Am inspirat profund si am spus:

         -Buna Jacob!Sunt Bella...

         -Bella!?Nici nu stii ce rau imi pare!Imi pare nespus de rau...vino acasa,te rog!Unde esti?Vin acum sa te iau doar spune-mi unde esti si vin imediat sa te iau...nici nu stii cat ma bucur ca ai sunat!Si promit ca...

         -Jacob!Opreste-te!l-am intrerupt eu.Nu mai suportam inca o minciuna de a lui pentru ca stiam ca niciodata nu se va schimba iar orice promisiune ar fi facut nu o va indeplini niciodata.

         -Nu mai vou intoarce acasa.Te-am sunat doar ca sa te anunt ca va veni o prietena de-a mea sa imi ia lucrurile asa ca las-o sa intre.

         -Ce prietena?Tu nu ai nicio prietena

         -Acum am!Defapt am o familie intreaga,una adevarata in care tu nu existi!

         -Bella!Bella te rog intoarce-te promit sa nu mai fac nimic si ma voi purta cu tine ca si cu o regina,te rog!

         -Nu mai mintii,Jacob!Stim amandoi foarte bine ca nu te vei schimba niciodata asa ca inceteaza sa mai promiti marea cu sarea!Numele ei este Rosalie si va ajunge acolo in jumatate de ora.Si inca ceva:Zi merci ca nu te-am dat afara din casa.Adio Jake!

         Am inchis telefonul si i l-am dat inapoi mecanic.Intr-un fel ma simteam usurata ca si cum am facut ceva ce trebuia de mult sa fac si chiar asa e.Trebuia sa il pararesc pe Jacob imediat ce s-a intamplat asta prima oara dar nu aveam unde merge iar pe el nu il puteam da afara chiar daca era casa mea.

         -Bravo Bells!Nu stii ce mandra sunt de tine!m-a pupat pe obraz si mi-a daruit o imbratisare plina de dragoste.

         -Merci Rose dar ar cam trebui sa pleci!In zece minute trebuie sa fii acolo.

RPOV

         -Ar cam trebui sa pleci!In zece minute trebuie sa fii acolo.

         -Nu-ti face griji Bell cu bebelusul meu ajung acolo in 2 minute!I-am facut cu ochiul si m-am indreptat catre garaj unde ma astepta copilasul meu.Un  Shelby Super Cars Ultimate Aero. Viteza maxima 412 km/h, acceleratie 0-100 km/h: 2,78 secunde, 1.183 cai putere, Tara de origine: SUA.
Am ajuns acolo in mai putin de 5 minute m-am dat jos din masina si am batut incet la usa.In pragul usi a aparut un barbat inalt,bine facut,imbracat cu un tricou negru mulat si o pereche de blugi spalaciti.Mi-am indreptat privirea catre fata lui si am ramas uimita cand am vazut ca avea ochi rosii de la plans si buzele uscate.Poate chiar i-a parut rau pentru ce a facut.Nu!Un asemenea...nici nu poate fi numit om...nu se schimba niciodata.Am trecut pe langa el fulgerandu-l cu privirea si am urcat la etaj unde a zis Bella ca e camera ei.Am intrat si am scos geamantanul de unde mi-a spus ca este si lista pe care mi-a dat-o inainte sa plec pentru a nu mai lasa nimic din ce este al ei in aceasta casa.In timp ce puneam hainele in geanta am auzit pasi in spatele meu dar nu m-am intors pentru ca stiam cine e.

         -Semeni  foarte mult cu Bella mea.Mi-am indreptat privirea plina de ura catre el si a dat un pas inapoi.

         -Nu este Bella ta...am reusit sa spun printre dinti.

         -Stiu...a oftat...Am pierdut-o pentru totdeauna din cauza prostiei mele dar stii ce e ciudat?

         -Ce?

         -Pe cand parintii Bellei traiau probabil ca stii de la Bella ca am auzit o conversatie dintre  mama ei si adevaratul ei tata.Am incuviintat din cap nestiind unde vrea sa ajunga.Ei bine,vorbeau despre cealalta fata a lui pe care o cheama tot Rosalie si nu e un nume tocmai comun.Dupa ce am asimilat cuvintele lui uimirea mi-a acaparat fata.

         -Asta este imposibil pentru ca eu am un frate geaman...

         -Jasper!am spus amandoi odata.

         -Oare este posibil?Spune-mi unde il pot gasi pe acel barbat.

         -Eu nu am adresa lui dar pot face rost usor de ea.Ce ar fi sa ma suni in doua zile si iti spun unde ne intalnim sa ti-o dau.

         -Gata!Am terminat!Voi lua eu legatura cu tine Jacob dar ar fi bine sa nu fie o smecherie de a ta pentru a ma face de partea ta pentru ca nu ai nicio sansa.Bella va ramane la mine.

         -Stiu asta.Astept telefonul tau.

         Am iesit pe usa in bataia nemiloasa a vantului care parca imi taia fata.Cum e posibil ca eu si Bella sa avem acelasi tata?Asta inseamna ca tata avea doua familii in paralel si le-a parasit pe amandoua pentru o viata plina de bauturi si femei pe care poate le-a lasat si pe ele insarcinate cum a facut cu mama si a trecut mai departe la urmatoarea.Dar de un singur lucru eram sigura:nu puteam sa ii spun Bellei tot ce mi-a spus Jacob trebuia sa ma asigur ca e adevarat ce spune fara sa o mai implic si pe Bella in povestea asta.Ar afecta-o prea tare iar ea sufera deja prea mult.Ma voi intalni cu el iar abia dupa ce imi va arata poze si ma voi convinge ca e el o voi implica si pe Bells.

Un comentariu: