miercuri, 13 aprilie 2011

Capitolul 8

Dimineata a venit si m-am trezit cu alarma mea mobila urland in gura mare.

         -Alice vrei sa taci dracului odata din gura aia sau e nevoie sa te scot din priza!

         -Bellaaa!Multuuuumeeesccc!Bijuteriile astea se potrivesc perfect la tinuta care o voi purta de revelion.Sunt minunate.Le iubesc!

         -Hey!Ma simt discriminata.

         -Prostut-o sigur ca si pe tine te iubesc!Chiar foarte mult!Acum dute si fa un dus cat timp eu itit pregatesc hainele in curand se vor trezi si ceilalti.

         -Dar...nici nu am apucat sa protestez ca Alice m-a impins in baie si a inchis usa dupa mine.Am facut dus iar apa m-a trezit cat de cat acum sa vedem ce mi-a pregatit Alice.

M-am imbracat si m-am privit in oglinda.Chiar imi placeau hainele purtam o pereche de blugi stramti o bluza alba iar pe deaspra o bluzita draguta gri si o pereche de cisme un gri mai deschis.Ajuta-ma Doamne sa nu ma transform si eu intr-o shopaholica te roogg!!

         M-am mai uitat odata in oglinda si am coborat jos unde Alice isi desfacea fericita cadourile.Nu m-am putut abtine sa nu zambesc.Arata ca un copil mic care era bucuros ca a venit Mos Craciun.M-a auzit cand am ajuns si mi-a intins un pachet.

         -Tine asta este de la mine!Am deschis curioasa pachetul iar inauntru era un cupon de reduceri la Victoria Secret’s.

         -Merci Alice!Nu stiu de ce dar am impresia ca il voi folosi curand.

         -Ma bucur ca iti place si ca incepi sa gusti din frumusetile modei si cumparaturilor.Oare asa fac?Imi va placea mie vreodata sa vac cumparaturi intr-un mall?Nu se stie niciodata!In urmatoarele 5 minute am asteptat sa se adune toti iar apoi sa impartim cadourile.

         -Woow Bella de unde ai facut rost de jocul asta?Inca nu e aparut pe piata.

         -Eu doar l-am luat din magazin.am rosit la faptul ca era atat de entuziasmat dar eu pur si simplu l-am luat dintr-un magazin de jocuri video.

         -Multumesc mult!si m-a luat intr-o imbratisare de urs invartindu-ma in aer.

         -Emmet nu mai pot sa respir!!

         -Oo scuze!Emmet mi-a dat cadou un urs gigantic de plus mai mare de cat mine.

         -Tine Bella asta e de la mine.Dar cum echilibrul meu este defect am ajuns pe jos cu ursul peste mine.Nu putea sa cada el primul.

         -Scuze Bells dar nu stiam ca esti asa de micuta!si mi-a dat un zambet de copil nevinovat.

Dupa a urmat Rosalie care imi era teama de reactia ei pentru ca chiar nu stiam ce sa ii iau.

         -Vai Bella cum de stiai ca folosesc creme de la firma asta?

         -Pur instinct.Stiam ca iti place sa iti ingrijesti corpul si m-am gandit ca asta este cel mai potrivit cadou.

         -Chiar imi place!Merci...si mi-a dat un sarut dulce pe obraz.

         -Ma bucur ca iti place!iar ea mi-a intins un pachet in care se afla colectia mea favorita de carti care continea 4 carti dar pana acum aparusera doar 3.

         -Rose dar cum ai facut rost de ultima carte din colectie? Aceasta se publica abia peste 4 luni.

         -Ai unele avantaje cand ai un tata medic renumit si o mama care decoreaza case la majoritatea celebritatilor.Am si eu relatiile mele.si mi-a facut cu ochiul.Acum isi deschidea cadoul Jasper.

         -Multumesc Bella ai nimerit marimea mea!Asta o voi purta in seara de revelion.A venit timid si m-a pupat pe obraz.Se pare ca chiar am nimerit cadourile pe gustul lor si asta ma bucura chiar mult.

         -Fiind influentat de Alice...am fost nevoi sa iti fac cadou un dressing plin cu haine pe gustul ei care se va afla in noua ta camera dar ti-am luat si ceva pe gustul tau-mi-a intins un pachet-este un CD cu melodii clasice.

         -Multumesc!Chiar e pe gustul meu!Acum era randul lui Edward a luat mica cutiuta in mana si a scuturat-o putin apoi a desfacut-o.A examinat-o putin si un zambet a aparut pe buzele lui.

         -Am observat ca te uitai la ea intr-un catalog de la Tiffany.

         -Asta mi-a ramas in minte si aveam de gand sa o cumpar dar se pare ca mi-ai luat-o inainte.Merci!Acum vino cu mine sa iti arat cadoul meu pentru tine.Vino!

         -Dar asta e garajul ce cautam aici?

         -Vei vedea vino dupa mine!A ridicat husa de pe o masina si acolo se afla o adevarata bijuterie.Un BMW rosiatic spre portocaliu M1 Hommage Concept.

-E uimitoare!Mereu mi-au placut masinile sport.

         -Stiam ca nu ai masina si ma gandeam ca ti-ar placea una sport.Se pare ca am avut dreptate!si un zambet i-a aparut pe fata.

         -Multumesc!Nu m-am putut abtine si l-am luat in brate.Scuze!

         -Nu-i nimic!Haha!Acum hai inapoi altfel ceilalti se vor ingrijora.

         In momentul in care l-am luat in brate am avut un sentiment ciudat ca si cum mi-as da fericirea mea daca el ar fi fericit dar nu era o iubire de indragostiti era o iubire frateasca ca pentru un frate.Atunci am stiu ca niciodata nu as poate fi cu el dar cateodata gesturile lui imi arata ca el ar dori asta.Voi lasa lucrurile sa decurga normal si voi vedea daca va trebui sa vorbesc despre asta cu el.

         -ALICE!!!!Alice ai vazut ce masina am??

         -Da Bella nu m-am putut abtine si am tras cu ochiul.

         -Alice!a pufnit Edward.Dar imediat ce a facut fata ei de catelus nevinovat a lasat-o in pace.

         -Bella eu l-am ajutat sa cumpere masina pentru ca sincera sa fiu nimeni din casa asta nu se pricepe mai bine la masini decat mine!a spus Rose mandra

         -Si eu!Stii cand aveam 19 ani am lucrat la un atelier de reparatii in care se faceau si cateva curse regulat asa ca stiu destule despre masini.

         -Minunat!Inseamna ca ma vei putea ajuta sa repar Jeep-ul lui Emmet.Asta daca vrei bineinteles!

         -Sigur!

         -Acum ve-ti vorbi toata ziua despre masini?Off!a spus Alice suparata.Aproape ca uitasem ca ea e aici dar nu a mai stat mult prin zona sa intors pe calcaie si a iesit din camera.

         -Se pare ca este un domeniu in care Alice nu petrece prea mult timp la cumparaturi.Rose!

        -Ce s-a intamplat Bella?Probabil era speriata de schimbarea mea brusca de expresie.
        
         -Vreau sa ma ajuti sa imi gasesc tatal iar pentru asta trebuie sa ma intalnesc cu Jacob sa vorbim.M-ai putea insoti?

         -Bella mie nu-mi place deloc tipul ala!

         -Stiu Rose dar ne vom intalni intr-un restaurant in care nu poate face nimic.E bine asa?

         -Sigur!Uite mobilul meu sa il suni.Am format numarul si am asteptat sa raspunda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu