sâmbătă, 9 aprilie 2011

Capitolul 7

-Hei mi-a venit o idee pur si simplu geniala!

         -Nu te mai flata atat si zi ce e Rose.Alice mereu nerabdatoare

         -Ma gandeam ca binenteles daca Esme si Carlisle sunt de acord ca Bella sa locuiasca cu noi de acum incolo.

         -Nu avem nimic impotriva chiar ne-am bucura enorm sa avem inca o fica.spuse Carlisle iar incantarea se citea pe chipul lui dar eu nu puteam sa scot niciun sunet eram pur si simplu impietrita.

         -Ce zici Bells?

         -Nu stiu ce sa zic eu am si eu casa mea si nu as vrea sa va incurc deloc.Ati fost destul de draguti ca m-ati primit la voi acum cu bratele deschise dar nu vreau sa fiu o povara pentru voi.

         -Te rog Bella inceteaza!Stim toti ca daca ar fi dupa tine nu te-ai intoarce acolo niciodata iar noi mereu te vom primi cu bratele deschise la orice ora din zi sau din noapte.Te rog!!Off cum poti rezista fetei acelea de catelus care numai Alice poate sa o faca?

         -Bine!

         -Grozav!!!Voi avea o noua sora!Vom merge la cumparaturi vom sta impreuna vom da petreceri va ...dar Alice a fost intrerupta de Carlisle cu un tusit.

         -Bine poate doar o mica...MARE petrecere de bun venit!!!Cum vom incepe noul an voi incepe pregatirile pentru petrecere!!!

         Oficial sunt un om mort!Ce a fost in capul meu cand am acceptat?Nu o pot lasa pe Alice sa faca acea petrecere altfel voi muri sub un morman de haine in dressingul lui Alice si nu vreau asta.

         -Alice eu nu prea sunt adepta petrecerilor si cu echilibrul meu poate ma voi impiedica si voi trage totul dupa mine.Deci poate doar vom merge la un restaurant sau un club ceva dar petrecere in niciun caz!

         -Pare a fi o idee destul de buna ma voi gandi la asta.Acum va trebui sa ii pregatim Bellei o camera.Nu poate sa ramana in camera de oaspeti pentru totdeuna.

         -Ce?De ce?Mie imi place camera aia!am spus eu in apararea mea dar se pare ca nimeni nu m-a crezut si Alice vorbea ca si cum nimeni nu ar fi intrerupt-o.

         -Iar o camera noua inseamna lucruri noi si haine noi deci CUMPARATURI!

         -Sigur!Si Esme poate face designul.a continuat Rose ideea

         -Bella,Esme este designer interior!

         -Munca asta ar trebui sa fie interesanta nu?

         -Chiar este si ma bucur ca am reusit sa ajung ce mi-am dorit toata viata si asta le doresc si copiilor mei.Sa ajunga ce vor ei nu ce vrem noi.

         -Daca treaba asta include fericirea ta Esme atunci sunt bucuroasa sa iti las cale libera Alice.

         -Ieei!!!La cat de bucuroasa era acum Alice jur ca putea sari pana in tavan.

         -Mai usor ca vei darama casa!si toti au inceput sa rada de faptul ca inca nu m-am familiarizat cu iesirile lui Alice.

         -Astea fiind stabilite copii puteti sa va duceti la culcare pentru ca tin sa va anunt ca este deja ora 2 dimineata.a spus Carlisle cu autoritatea de parinte in voce sincer nici nu stiam cand a trecut asa repede timpul.Nu-mi pot imagina cum e asta pentru Alice care e mereu pe fuga si un cascat mi-a scapat de pe buze iar asta a cauzat rasete in toata incaperea.

         -Si se pare ca Bella este de acord cu mine.Am mers cu toti in camere iar cand toti dormeau eu m-am furisat pana la brad pentru a pune cadourile sub el dar se pare ca nu chiar toata lumea dormea.Am simtit cum m-am ciocnit de un corp micut si datorita impactului am facut o vizita podele pe care sincer nu o mai vazusem de mult timp.Chiar incepuse sa imi fie dor de ea.

         -Ce naiba...Bella!

         -Șșt!Taci Alice ca vei trezi toata casa!

         -Dar ce faci tu aici la ora asta?

         -Ei bine ma gandeam ca toti dorm si am venit sa pun cadourile sub brad dar se pare ca un anumit spiridus a lui Mos Craciun mi-a luat-o inainte.

         -Ok!Am prins ideea acum haide sa mergem la culcare.Noapte buna!

         -Noapte buna!si m-am indreptat spre camera mea.M-am asezat in pat si surpriza am adormit instantaneu.

Un comentariu: