sâmbătă, 21 mai 2011

Capitolul 12

In timp ce ma imbracam mi-am adus aminte ca Rose era plecata de mai bine de o saptamana iar de ultima oara cand am vorbit cu ea e ceva vreme si mi-e asa dor de ea.Sper sa se intoarca cat de curand acasa altfel ma vad nevoita sa urc in avion si sa o aduc chiar eu inapoi acasa.
Am coborat si m-am indreptat spre bucatarie de unde se auzea o galagie infernala.Am intrat pe usa pentru a vedea in fata ochilor cea mai haioasa imagine pe care am vazut-o vreodata.Alice statea inca in pijama cu niste papuci cu puf roz si cu hello kitty pe ei de o parte a mesei cu un polonic in mana iar Emmet de partea cealalta cu un castron in cap si o strecuratoare in mana iar Jasper incercand sa o calmeze pe Alice sa lase polonicul jos.Pe margine langa bufet stateau Rose si Edward distrandu-se pe cinste de circul din fata lor.

         -Stai pe loc Emmie-Teddy sauma vad nevoita sa folosesc altileria grea.Iti arat eu tie sa te mai furisezi in dormitorul meu in timp ce eu te stiu la kilometri departare de aici.Nesuferitule!

         -Crazy Allie!Opreste-te inainte ca cineva sa fie ranit!    

         -Oo!Dar cineva va fi ranit si acela vei fi tu!A luat cutia cu cereale de pe masa si a aruncat-o inspre el numai ca in locul lui Emmet cel vatamat a fost saracul pisoi al lui Esme care il lasase in grija lui Jasper inainte sa plece cu Carlisle intr-o excursie fulger in Italia.M-am decis sa aflu ce se intampla aici asa ca m-am indreptat spre Edward si Rose care nici ei nu m-au observat in usa fiind prea ocupati cu spectacolul.

         -Ed,ce se intampla aici?

         -Nimic iesit din comun,scumpo.Doar o ciondaneala intre frati.

         -Pot spune ca e mai mult de atat.Ce a facut Emm de data asta?

         -Cand am venit i-a venit stralucita idee sa va faca o surpriza voi nestiind ca noi ne intoarcem.Asa ca ne-am impartit:eu m-am dus la Edward care era in dus si m-am bagat in patul lui prefacandu-ma ca esti tu,iar Emm s-a dus la Alice s-a bagat sub patul ei in timp ce ea statea in dressing si dupa ce s-a intors in camera Emmet de sub pat a inceput sa faca zgomote ciudate pana saracuta de ea a inceput sa strige la Edward dupa ajutor.De atunci iti poti imagina si tu ce s-a intamplat...

         De aceasta data a fost Rose cea care a vorbit.Asta da surpriza dar se pare ca nu prea multa lume se bucura de sosirea lor.M-a linistit enorm faptul ca am vazut-o acum si stiu ca e in siguranta acasa.

         -Eu ma bucur ca v-ati intors.am luat-o intro imbratisare calda cum numai noi stim.

         -Si mie B. nu stii cat de dor mi-a fost de tine.Defapt de voi toti nebunii mei.

         -Alice!Emmet!Vreti sa incetati si sa va asezati la masa odata si sa stati linistiti.a tipat ea pana cand amandoi s-au oprit din fugarit si s-au asezat cuminti pe scaune.

         -Hei Emmie!Nu ti-a fost dor de mine nici macar cat sa-mi dai o imbratisare.

         -Bineinteles ca da Belly-Welly!!Iei...de cand nu te-am mai vazut pitico!a strigat invartindu-ma prin bucatarie.

         -Acum ca suntem cu totii calmi haideti sa mancam ceva.

         -Da!Mancare...!

         -Mai incet Emmy sa nu te aresteze politistul „Sunculita” ca ai depasit viteza legala cand fugeai dupa omleta.a spus Alice cu o ironie clara in glas.Nu am mai putut rezista si am pufnit toti in ras de penibilitatea situatiei.

         -Foarte amuzant ce sa zic!

APOV

         Am luat micul dejun in liniste in ciuda nervozitatii mele.Nu imi vine sa cred ce a putut sa-mi faca idiotul de Emmet.Cum a putut sa isi sperie in halul asta surioara mai mica chiar nu are nimic in capul ala.Dar dupa cum prea bine stiti nimeni nu se pune cu Alice Culen si scapa cu una cu doua.Il voi face sa plateasca pentru sperietura pe care am tras-o.Isi va dori sa nu se fi nascut mai mult decat imi doresc eu noua colectie de primavara.
         Am terminat masa si am plecat in camera mea fara sa mai scot vreun cuvant.Am decis ca astazi cum e o si insorita sa ma imbrac cu un maieu gri,o pereche de pantaloni albastu deschis cu o palarie draguta alba si cateva accesorii.
Am coborat jos unde se afla toata lumea uitandu-se la tv.Rose era imbracata cu o fustita draguta pana peste genunchi,un maieu alb,botine negre si o esarfa in alb si negru,iar pe deasupra un trench negru.













................................................................................................................
Bella se schimba-se si ea.Spre surprinderea mea era imbracata destul de bine si elegant.Purta un tricou mai lung roz cu o pereche de jeansi maro,botine negre,o coronita cu fundita,o gentuta inflorata alba si o jacheta neagra.












...............................................................................................................
Cu Esme si Carlisle plecati si tot nu imi venea nici o idee ce am putea face astazi.Dar cum sunt Alice pana am ajuns la ceilalti am gasit un plan numai bun pentru astazi.

         -Bella ce bine imbracata esti!Si chiar fara ajutorul meu.

         -Da,pai am rugat-o pe Rose sa ma ajute.

         -Cat ma bucur ca incepi sa ceri pareri despre imbracaminte, poate de acum te va preocupa mai mult cum si cu ce te imbraci.

         -Nu exagera,Alice!

-Ok!Ok!Baieti,cum parintii sunt plecati de acasa si suntem cu totii din nou ce ar fi sa facem astazi iesirea in club despre care vorbeam sa sarbatorim in cinstea Bellei si faptului ca a acceptat sa faca parte din familia noastra?

         -Asta este un plan foarte bun!Este o ocazie grozava iar timpul este de partea noastra.a raspuns Rose.

         -Dar cum niciodata nu sunt de ajuns cate haine avem astazi vom merge la mall sa cumparam cate ceva dragut pentru diseara asa ca haideti miscativa fundurile la masini si sa mergem.

         -Am inteles,sefa!au raspuns Emmet si Edward in acelasi timp.Fratiorii astia doi ai mei sunt niste scumpi cand vor dar la fel de bine pot fi si nesuferiti.Am ajuns in garaj si planuiam cine cu cine merge pana acolo.

         -Deci eu cu Jasper mergem cu Rose cu Shelby-ul ei,iar Bella,Edward si Emmet cu Jeepul lui Emm.Ne intalnim in fata mall-ului in jumatate de ora.

         -S-a facut!au raspuns toti in cor.

...............................................................................................................................................................

         BPOV

         Nici nu ne-am reunit bine,iar Alice deja a inceput sa ne tortureze plimbandu-ne prin absolut toate magazinele posibile din mall.Am facut cumparaturi pentru mai mult de douazeci de oameni si inca nu am luat nimic pentru seara aceasta.

         -Alice,haide sa luam hainele pentru diseara si sa mergem.

         -Bella,incearca sa te distrezi si tu.
         -Ce poate fi asa distractiv la a proba haine pana la lesin.Iti spun eu,daca Barbie ar fi reala ar tipa de exasperare.

         -Haide,nu mai spune prostii si probeaza astea daca iti plac plecam de aici direct la club.Multumita?!

         -In extaz!!

         -Grozav!S-a zis cu Bella cea cocheta...a murmurat ea.

         -Te-am auzit sa stii.

Un comentariu: