luni, 9 mai 2011

Capitolul 11

Dupa ce i-am explicat in detaliu lui Emmet despre ce discutasem cu Black si toata povestea asta incurcata ca de obicei mi-a spus ca va fi alaturi de mine si ma va sprijini in toata nebunia asta.Am decis ca intai sa merg intr-o „vizita” la tata,iar in timp ce eu voi fi la el daca Jacob nu ma contacteaza il voi suna pentru adresa tatalui Bellei si daca este aceiasi cu cea a tatalui meu...ei bine,va avea de dat niste explicatii!
         Inca nu imi vine sa cred in ce incurcatura m-am bagat.Nu pot spune ca viata mea este prea perfecta pentru a fi tulburata de astfel de vesti dar simpla posibilitate ca toate astea sa fie adevarate ar fi o intreaga intorsatura de situatie.Vestea ca Bella ar fi sora mea ar fi cu doua taisuri:as fi nespus de bucuroasa sa mai am inca o sora m-ai ales daca aceasta este Bella dar aceasta veste ar zdruncina-o mai mult decat poate ea suporta.
Drumul a durat putin peste o zi si cand am ajuns ne-am cazat la un hotel si ne-am odihnit peste noapte,iar datorita oboselii de pe drum am dormit ca un prunc.A doua zi dimineata m-a trezit un minunat miros de cafea.Am deschis ochii incet iar razele soarelui imi luminau fata dar nu am putut sa ma bucur prea mult de privistea ce se vedea la fereastra deoarece doua ciocanituri in usa au rupt vraja creata de florile de magnolie.

In camera intra Emmet cu o tava de mancare.

         -Ce face frumoasa adormita astazi?Destul de flamanda presupun.

         -Da,presupui bine.Sa vedem ce avem noi aici.Wow,un adevarat festin.Se pare ca ai muncit mult pentru asta.Pe tava aveam cafeaua,paine cu unt si dulceata,un ou,un mar,suc de portocale si in mijloc o floare.Atat de dragut,iar ca drept multumire i-am dat un sarut suav pe buze. 

-Doar atat primeste marele ursulet pentru munca depusa?a pus un botic de catelus caruia e greu sa ii rezisti.

             -Intai sa vedem daca ai facut o treaba buna aici.

-Trebuie sa mananci destul de bine avem o zi lunga astazi.Eu ma duc sa ma schimb iar tu sa mananci tot,bine?

         -Nu te intoi de asta.

BPOV

         Intr-o camera luminoasa,destul de incapatoare si mobilata pe gustul statea pe un scaun de piele in spatele unui birou un barbat imbracat elegant dar cu o expresie distrusa .

         -Cum ai putut, tata?Tata?!Rosalie?Ce facea ea aici si de ce ii spunea acelui barbat tata?

         -Iarta-ma fata mea doar lasama sa iti explic,te rog!

         -Ce sa imi explici?Faptele tale spun destule.Nu mai am nevoie si de amanuntele vietii tale picante impartita intre mama si acea femeie.

         -Iubito!Poate ar fi mai bine sa te linistesti si sa il asculti.Emmet?Si el?Ce se intampla aici si despre ce tot vorbesc?

         -Draga mea relatia mea cu mama nu a mers asa ca am decis sa divortam.Ea nu a vrut sa mai stie nimic de mine asa ca nu m-a lasat sa ma mai apropii de ea.Am divortat iar abia dupa ce am semnat divortul mama ta m-a anuntat ca e insarcinata.Am vrut sa o ajut pana va naste apoi sa trimit pensie alimentara dar dupa cum am mai spus nu m-a lasat.Cand am aflat tot ce s-a intamplat cu mama voastra am decis ca ma voi ocupa eu de voi,dar voi inca erati minori iar mama voastra inainte de accident a decis ca eu sa nu ma pot apropia de voi in nicio circumstanta decat daca voi ma ve-ti cauta.Asa ca mi-am continuat viata intragostindu-ma de Christine dar apoi am aflat ca e casatorita insa asta nu ne-a impiedicat sa ramanem impreuna pana intr-o zi cand a aflat ca a ramas insarcinata cu copilul meu iar atunci a trebuit sa ne departam unul de altul.Ea s-a mutat cu sotul ei in alt oras iar de atunci nu am mai aflat nimic de ea sau de copilul meu.Iar acea femeie cum ii spui tu are o fata,sora ta,pe care ai cunoscut-o...

         -Bella,trezeste-te.

         -Ce s-a intamplat?

         -Pai e deja ora pranzului si tu nu te-ai trezit inca si eram ingrijorata asa ca am urcat sa vad ce faci.Se pare ca nu ai dormit prea bine.Ce s-a intamplat?Ai avut un cosmar?

         -Alice!Ceea ce iti voi spune eu acum este ceva ce nu am spus nimanui si probabil nu o voi face prea curand asta daca nu vreau sa ajung la spitalul de nebuni.Dar hai sa nu deviem de la subiect.Cu o seara inainte de accidentul parintilor mei am avut un vis ce coincide perfect cu accidentul lor,iar de atunci cand se intampla ceva ce schimba sau declanseaza un eveniment important in viata mea.In aceasta noapte am avut o astfel de viziune si ma tem ca cat de curand se va intampla ceva grav in aceasta familie.

         -Ai vrea sa vorbesti despre ce s-a intamplat?

         -Visul meu nu a fost foarte clar de aceasta data si imi este teama sa interpretez ceva din ce s-a intamplat.
        
         -Nu te voi obliga sa faci nimic din ce nu iti doresti doar nu te mai gandi la asta si grabeste-te sa faci un dus.Masa se va servi cat de curand.Dar nu uita,Bella, voi fi mereu aici gata sa te ascult.

         -Iti multumesc, Alice!Chiar apreciez dragostea pe care mi-o oferiti cu totii.M-a sarutat pe obraz si a plecat la fel de repede pe cat a venit.Am decis sa nu ma mai gandesc la visul meu si  sa ma bucur de clipele de bucurie si liniste deoarece presimteam ca in curand va veni o tornada.

...............................................................................................................................................................

         Stiu ca nu am facut o treaba foarte buna de-a lungul povestii si criticile ma vor ajuta pe viitor.Este primul meu Fan-fic de altfel prima mea compozitie.Nici la scoala nu sunt prea buna la romana dar am zis macar sa incerc sa vad ce va iesi.Momentan am inceput sa schitez un nou fan-fic,iar zilele astea voi publica inceputul sa vad daca merita continuat,sper ca in timp sa ma corectez si sa devin din ce in ce mai buna iar criticile negative ajuta cel mai mult daca sunt si fondate.Asa ca fara nici o suparare....continuati sa va lasati parerile pentru a ma ajuta...XOXO O saptamana placuta!

4 comentarii:

  1. foarte bine...tare.singura chestei ciudata e ca bella e asa sigura ca o sa se intampe ceva rau si mai ca si stie ce ..adika era cam la subiect..in rest e ok.Continua sa te perfectionezi si mult succes!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ai inceput sa scri mai bine...
    imi place viziunea din care scri ficul...
    abia astept sa vad ce se intampla in continoare....eu totusi sunt aproape sigura ca bella si roze sunt surori
    succes cu nextul!!!
    ne mai auzim

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred că povestea ar fi mai reușită dacă ai scrie totul dintr-o singură perspectivă...

    RăspundețiȘtergere